Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2010 11:47 - Пари...
Автор: viewpoint Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1242 Коментари: 2 Гласове:
0



Пари... Мразя ги. Те са най - тъпото нещо измисляно някога, след собствеността. Учудващо е колко подла може да е една цветна хартийка, със изображение на важна личност и малко текст на нея.

Бях на почивка и там осъзнах няколко интересни неща. Имаше един човек, дето ми каза "Като дойдох тук бях богат, ама покрай демокрацията и безработицата обеднях. Виж ме, да ти изглеждам нещастен?"
Човекът не му трябват пари. Той може да живее и без тях. За какво са му?
Аз винаги съм мразел да имам излишни пари. Помня преди, когато ми даваха левче на ден, че знаех точно за какво ще го изхабя, или пък колко от него ще спестя, за да си купя нещо повече. Сега само се чудя за какво да ги хвърля. Хората не ме разбират. Пари не ми трябват. Мен ми трябва да се нахраня. Другото по - скоро ще го дам за приятели. За това и ми се дразнят приятелите. Обичам да черпя, когато купуваме нещо, ама те не обичат постоянно да бъдат черпени. Ще се примирят де.
Човек пък не може да живее и без пари, това е сигурно. Не еприятно с прекалено малко пари, когато трябва постоянно да се пести от всичко. Трябва да се намери някакъв баланс (мяра), както със всичко останало.

Всеки се стреми да събира повече пари, за да може да харчи повече пари. Не виждам смисъл в това. Може да живееш в малко по - голям лукс, но дали живееш по - добре?

Край.


Тагове:   собственост,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - лицемерко
09.04.2010 11:57
ае ми пратиш 500 лв, че имам разходи:)))))))
хубавото на парите не е луксозния живот, който би си осигурил човек, хубавото е да гледаш как боклуци ти лягат в краката
цитирай
2. viewpoint - 500лв
09.04.2010 12:03
Повярвай ми, ако имах 500 излишни лева, бих ти ги дал.
Защо ми е да имам боклуци в краката? Аз там долу си предпочитам да ми е чисто.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: viewpoint
Категория: Лични дневници
Прочетен: 22958
Постинги: 11
Коментари: 29
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930